onsdag 2 mars 2011

Egen stil

Jag har skrivit om det tidigare och gör det igen… Att hitta sin egen stil är a och o i inredning. Det finns så många begåvade och kreativa människor som sätter sin egen prägel på sina hem. Tur är väl det!

Jag som bor med min familj i ett radhusområde, med tolv identiska hus, uppskattar att det inte ser likadant ut i de olika hemmen. Hur kul hade det varit? Tänk att komma hem till någon och känna; Är jag hemma hos oss?

Det är ju tur att vi alla har olika personligheter och kreativa förmågor. :-)
Det hade ju varit konstigt om alla hade haft samma inredning, om alla hade samma tanke bakom varje detalj och möbel. Eller hur?

Jag lämnar ut vårt hem här på bloggen, detta för att kunna delge inspiration och visa saker som jag har placerat ut i olika sammanhang och förändrat. Jag har en skaparlust som är så stor! Tyvärr hinner jag inte riktigt med allt jag egentligen hade velat… Men det finns en liten ”to do list” som bockas av varje dag. Då infinner sig ro i själen och jag kan njuta – för en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar