måndag 4 juli 2011

Jag!


Så fick det bli när jag igårkväll fick för mig att jag ville trixa lite med profilbilder. Jag ville ha bilderna ur en speciell vinkel och fick då agera måltavla själv. Inte det mest bekväma man kan tänka sig... men rätt kul!

Blev inspirerad av en fototävling som pågår för fullt där många duktiga bloggare är med (jag var för feg!). Ni kan se vem som startade den på Ingen vanlig dag, och på det viset ta er vidare till andra som hängt på.

Jag önskar att det fanns mer tid över, för egen del, att redigera och öva, öva, öva... Det är ju det allt går ut på om man vill bli bra eller bättre på något - att just öva! Dock räcker inte tiden till om man även har andra saker som man gärna vill hinna med... och bli bättre på! 

Hoppas ni alla ha en fin måndag framför er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar