onsdag 15 augusti 2012

IKEA

En kväll ensam med gossarna innan N kom hem från Göteborg.
Vi köpte pizza efter dagis och skola, körde ner till stranden och spenderade kvällen där.
Mormor och morfar mötte upp en liten stund.
Vilken fin sommarkväll!

Har ni sett bilder från nya IKEA katalogen? Jag har tjuvkikat!
Verkligen inspirerande och bilden ovan är min favorit.
Nu sätter tankeverksamheten igång och funderingar på hur man kan förändra.
Jag har ju äntligen fått mitt STORA sovrum (30 kvm!!!) och man ska kanske inreda så här?
Vi har dock redan ett dressingroom, men kläder mår bra av mycket utrymme. ;)

En liten hemlighet är att bilder tagna av mig kommer synas någonstans inom IKEA snart...
Så spännande!

Ha en fortsatt fin kväll.
Jag säger natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar