fredag 15 mars 2013

FLER TIMMAR PÅ DAGEN, TACK!

Godmorgon fredag! Utsikten som mötte mig när rullgardinen rullades upp imorse. Hur ljuvligt är det inte med sol, snö, frost och tio minusgrader (som inte känns lika kalla när det är vindstilla)? Jag har dissat snön tidigare i veckan men just idag känns den ljuvlig.
 
Redan fredag och frågan "hur hinner man?" dyker upp titt som tätt. Har så många tankar och idéer i huvudet att jag inte riktigt får dessa att gå ihop i verkligheten. Sen har vi jobbet och den verkliga världen! Men så är det ju för oss alla och jag hoppas att ni läsare där ute får ihop era dagar, på ett sätt eller annat.
 
Idag välkomnar vi helgen med mys och tid för kreativitet.

Kram till er som tittar in – jag blir så glad!

3 kommentarer:

  1. Underbar utsikt.:-) Stina

    SvaraRadera
  2. Ja du, när du knäcker den nöten får du gäääärna meddela mig;-)
    Vilken underbar vy att vakna till!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Härligt när det är klart och ljust väder! <3 Nilla

    SvaraRadera