tisdag 11 december 2012

PROVFOTADE I MIN "STUDIO"

En fullbokad helg med kalas, mingelfest, familjetid och pyssel! Bloggen har fått vila ett par dagar och Instagram har jag försökt att uppdatera mellan varven. Ibland tar vardagen över (mest hela tiden!) och då passar jag på att njuta av just den.
 
Vackra julgranskulor fick jag av vännen som vet precis vad jag gillar och överraskar med små detaljer, saker som alltid är lika genomtänkta och alltid med en tanke bakom. Tvålen fick vi i lördags på vårt mingel, detta med en doft jag aldrig provat tidigare men blev hejdlöst förälskad direkt. Inte för stark eller ”parfymig” utan mild och ljuv. Provfotade lite i min nya ”studio” i söndags, provade dagsljuset som vi inte ser alldeles för mycket av just nu… ;) Behöver jag säga att jag älskar den redan!
 
Kram på er,
Therese
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar