torsdag 28 februari 2013

NYA KUDDAR?

Torsdag och snart helg!
Visst är det ljuvligt, denna vecka har verkligen visat sig från en lite mer ”vårig” sida än förra. Ingen ny snö! Gillar fortfarande de lite vintriga och ”pälsiga” sakerna hemma. Så det får nog allt dröja lite innan dessa plockas bort.
 
Imorgon inleder vi månaden mars som jag har bestämt ska påbörja en profilering av mig själv till nya bloggen. Kanske en liten sammanställning av olika saker jag gjort. Vi får se vad jag lyckas med? Mål ska man alltid ha!
 
Kuddarna i soffan kommer från Thyme for Ginger och du hittar dom hos Tofsar & Ting - jag gillar dom skarpt!
 
Härlig torsdag på er! Kram Therese

1 kommentar:

  1. Gillar verkligen din stilrena blogg!
    Hemma fixas det med kuddar i dotterns rum:) Där genomgår rummet en förvandling från prinssesigt och sockersött till lite collare med svart/vitt med inslag av rosa:)

    En härlig torsdag önskar jag dig med! För mig är det som fredag eftersom jag är ledig på fredagar!!=)
    Kram Anna

    SvaraRadera