fredag 8 februari 2013

LYCKORUS


Lovely friday!

Ikväll ska kakelugnen spraka så det står härligt till. Tyckte det var lite kallt när jag satte tassarna på golvet och verkligen kröp ut från täcket imorse. Snön vräker ner och jag känner ett stort behov av både mysfaktor och värme.

Igår kände jag ett sådant lyckorus över vad bloggen och instagram ger mig. 
Ni är verkligen helt otroliga som följer mig, ger uppmuntrande kommentarer, ställer frågor, inspireras och allt därtill. Det är inte länge jag har pysslat med dessa två saker och är därför så oerhört glad över responsen.

Att fotografera är ju en stor del av min tillvaro - mitt jobb!
Att möblera om, fixa, förändra och göra saker lite sådär "extra jag" är även det en sak jag älskar. Därför blir man extra glad när man får en sådan fin respons på det.

Trevlig fredag på er alla!
Stoooor kram Therese 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar