tisdag 22 januari 2013

SISTA INLÄGGET OM SKÅPET - DRESSAT


Hej tisdag! Sista inlägget om vårt skåp. :) Alla inredningstokiga, föränderliga, kreativa själar där ute förstår nog min lycka över att förvandla detta röda skåp till ett som passar utmärkt hemma hos oss på Allén. Att man kan fotografera, se skillnad och ”dressa” det om och om igen bara för att det är roligt. Att man låter sig få ha roligt. Låta sitt intresse flöda genom kvällarna och inte lyssna på att det ligger mycket jobb bakom (och ork!). När man tycker någonting är så förbaskat kul, då orkar man.

Det är likadant med mitt jobb. Alla kvällar jag sitter långt in på natten och redigerar. Inte bara för att jag måste utan för att jag glömmer bort tid och rum när jag väl sitter där. Gillar det skarpt. Igår en gravidmage (i kontrast till alla inredningsbilder) på fina Ida. Ska bli kul att redigera. 

Härlig dag på er! Kram Therese




 

7 kommentarer:

  1. Skåpet är ju galet fint! Man kan liksom inte se sig mätt på det, haha!
    Förstår att det ligger mycket arbete bakom men det måste det ju vara värt!
    Kram.
    Malin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Malin! Det är helt klart värt det... Precis som jag skrev så hittar man orken när man brinner för det! ;) Ha en riktigt härlig kväll! Jätteglad att du tittar in här... :) Kram Therese

      Radera
  2. Så sjukt fint skåp du hittat:-)Och så bra det blev. Längtar efter ett skåp jag med till kommande tv-delen att ha filmer mm i...
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Det var ett synnerligen vackert skåp.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken skillnad det blev mot hur det såg ut från början, så snyggt!
    Har du några tips på bra auktionssidor? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack snälla du! Jag kikar alltid in på hav.se eller hbgauktionskammare.se. De är våra lokala auktionsfirmor. Lycka till och tack för att du är så gullig med dina kommentarer här inne! Kram kram

      Radera
  5. Gud vilket fint skåp! passar så bra till din vägg också. åh vad jag vill ha ett likadant nu:) håller med om att när något är kul glömmer man tid och rum. kram Nilla

    SvaraRadera