torsdag 10 januari 2013

BATHROOM

Hej och godmorgon! Torsdag redan och här visar jag ett litet collage från vårt badrum. För tillfället har jag blivit helt frälst i att ta varma, härliga bad och spenderar varje ledig liten stund bubblandes i badkaret. Det är för mig lyx i all sin enkelhet! Badkar är ett måste för oss, vi har faktiskt aldrig varit utan det i någon av våra bostäder. Både jag och maken gillar det och sedan vi fick barn är det guld värt. Det badas varje dag! Nu... dags att bege sig iväg till jobb! Hörs senare. Kram Therese

4 kommentarer:

  1. Tvättkorgen som ni har ju så galet fin! Jag bara längtar tills jag ska flytta från min lilla etta så jag kan inreda en fin toalett. Och långa, varma bad lät inte heller fel!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jess,

      Visst är korgen fin, har länge velat ha en sådan men hade inte heller platsen tidigare. Därför uppskattar man den lite extra nu. :) Ha en fin kväll! Kram Therese

      Radera
  2. Hej Therese, är korgen från Fairtradebutiken? Jag gillar också att bada men det har inte blivit av på flera månader faktiskt.... Kan bero på att jag gärna åker ner & badar & bastar på Kallis då & då. Underbart! Har du provat? Rekommenderas! Sååå avkopplande.

    Trevlig kväll!

    Paula

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Paula,

      Korgen kommer från Afroart. Gå in och kika på deras hemsida, de har mycket fint och även här är det rättvis behandling som gäller.

      Jag har inte heller tagit mig tid att bada på länge, men under julledigheten satte jag fart på det igen. :) Aha, du doppar dig på Kallis... Jag är världens badkruka och får nästan hjärtfnurr bra jag tänker på det. Så mesig!!! ;) Imponerad av er som gillar det! :) Ha en fin kväll du också! Kram Therese

      Radera