torsdag 24 januari 2013

EN NATT UTAN SÖMN

Godmorgon torsdag! Tyvärr lite trött idag då det varit en natt utan sömn vilket innebär en natt med mycket funderingar. En dag fullspäckad med jobb innebär en dag utan funderingar. Härligt att man har ett jobb som skingrar allt det där jobbiga man måste ta tag i ibland. Dock har nattens funderingar gjort att jag kommit till insikt och det jobbiga ska få ett slut.

Är det bara jag eller är ni fler som ibland bara känner att nu får det banne mig vara nog. Att man helt enkelt bara byggt på med saker som stjäl positiv energi när man istället kan dela med sig av den energin till sina underbara barn. Små gossar som behöver den mest.

Nu hej och iväg till jobb. Bäst idag var när tvååringen ger mig en ”bamsekram” och säger: Ha en rooolig dag på jobb idag mamma! Förutom det så slog bloggen besöksrekord igår. Tack, tack, tack alla för att ni tittar in. Härlig torsdag på er! Kram Therese

Pics från min lilla studio och workspace!


4 kommentarer:

  1. Hej! Jag håller med. det finns så mycket och många som stjäl den där extra energin. Det gäller att fokusera på rätt saker. Ens barn är huvudsaken och att man själv mår bra för att kunna föra över rätt fokus på dom. Tack för fina bilder och inspirerande blogg. Jag tittar in här ofta. Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Står bakom och hejjar på dig vännen!

    SvaraRadera
  3. Det låter ju inte bra kära du. Håller med, ta avstånd från sådant som tar energi. H
    Heja dig!
    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Det är jobbigt när tankarna hopar sig och till slut rinner över. När man väl tagit beslut brukar det vara så skönt, som du säger, att bara bestämma sig för att det får vara nog.

    Kram

    SvaraRadera