fredag 18 januari 2013

NYTT ÅR - NYA TRENDER

 
 Nytt år - nya trender!

Många spenderar dagarna på Formex denna helg, inspireras av vad som komma skall och vad vi kommer se i många hem inom kort. Säkert hur roligt som helst att vara där.

Min egen lilla trend här hemma är det rustika. Jag vill få in lite maffigare saker i hemmet. Ett exempel är detta krus som kan stå både på golvet, i en bred fönsterkarm eller på ett bord. Bara som det är. Större saker istället för en massa små "pluttiga" samlade i en hög. Renare ytor med rejäla detaljer. 
Vi får se om jag lyckas? 

Ha en fin fredag!
Kram Therese

2 kommentarer:

  1. Är så glad att jag hittat dig och din fina blogg (via instagram). Du bjuder på fantastiska bilder och underbart hem - oslagbar kombo och massvis av inspiration!

    Trevlig fredag!

    SvaraRadera
  2. Precis vad jag också ska (försöka) sträva efter! Större rustika saker och inte så mycket plotter! Vi gör väl ett försök!? ;)
    Har precis hittat din blogg och inte hunnit läsa in mig än men gillar den mycket hitills!
    /Kattis

    SvaraRadera