måndag 14 januari 2013

NY VECKA - NYA MÖJLIGHETER


Idag är det jag och lilleman! Storebror i skolan för att inte missa det han gillar, dock blir han upphämtad tidigare än andra dagar så han också får njuta av en ledig dag. Älskar måndagar - min och pojkarnas dag! En dag som kan fyllas med jobb kvällstid men spenderas i lugnt mak dagtid.

Igår såldes lite skåp (på mindre än ett dygn!) och jag känner mig väldigt glad. Ett av skåpen till gamla grannar som kontaktade mig per mail - kul! Ikväll hämtar vi "nya" skåpet som ropades hem på auktion i helgen. Rött idag, svart eller vitt imorgon? Måla, måla...

Hoppas ni får en härlig start på veckan! Kram Therese

2 kommentarer:

  1. Gamla skåp är ju det bästa som finns! Dock bor jag i en etta för tillfället så auktioner får vänta tills jag har mer plats :)
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Ska bli så spännande att se resultatet!trevlig helg från Tessan (följer på insta under sessornasmamma)

    SvaraRadera