onsdag 9 januari 2013

HEJ PÅ DIG FIKONTRÄD



Då hjälpte bästa Simon mig med att kunna föra över bilderna till bloggen via Firefox. (Tack för ditt tålamod...!) Explorer verkar inte alls vilja just nu, inte med mig i alla fall. 

Ville titta in och önska er en mysig onsdagskväll och visa det finfina fikonträdet som jag köpte hos Lily & Oscar i helgen (bilder från Instagram). Jag passar på att njuta av att vi plockade bort julen i helgen. Det känns tomt men också befriande. Samma känsla som mina föräldrar nog fick i måndagskväll när vi tillsammans med gossarna tog ett ryck i deras källarförråd och rensade. Små skatter hittades. Både till mig, hemmet och gossarna. Nu står en del av det i vår källare istället... ;) Kram Therese

4 kommentarer:

  1. Hej Therese, hittade precis din fina blogg. Vilket fint hus ni har!! Jag tänker kolla in då och då och bli inspirerad till vårt nya boende : ) Kram Fia (på Gravarliden :)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Min bilduppladdning funkar inte heller... Har installerat Firefox, men då går det inte att logga in i bloggen istället. Vete 17 hur jag skall lösa det problemet... Himla fint fikonträd i alla fall!!! Skulle verkligen vilja ngt liknande, spanar m ljus och lykta! Ha en fin dag rara du!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  3. Ett tips är att ladda ner Google Chrome som webbläsare, jag har inte några som helst problem med den :)

    SvaraRadera
  4. Wow vilket fint litet träd, vilken lyx med egna fikon. Stort vill ha på det fina trädet. Hur funkar det att sköta om inomhus tro...?

    Therese

    SvaraRadera