fredag 28 december 2012

EN HEL VECKA

En hel vecka har gått utan något inlägg på bloggen, har nog aldrig hänt tidigare. Men som ni säkert förstår har det varit fullt upp med att ägna varje sekund till familjen och alla tillställningar här hemma. Igår åkte vi dock bort en natt. Maken hade bokat oss på flott hotell i Köpenhamn och vi är nyss hemkomna därifrån ~ mysigt värre!

Vi hade julafton hemma hos oss, för första gången i detta hus, tillsammans med en del av klanen syskon, syskonbarn och föräldrar. Har under hela december pysslat varje dag med olika saker som hör julen till. Kan liksom inte sluta... Frågan är bara vad jag ska pyssla med nu? Tror ni jag kommer klara mig? ;) Känner mig i och för sig väldigt belåten och "mätt" på allt som gjorts och känner nu för att rensa och ta bort (annars brukar denna känsla infinna sig på typ nyårsdagen!). Men nu på kvällskvisten ska jag och maken samla ihop alla (sisådär 20 st) små granar (som barrrrrrrrrrar) och kasta ut. Vår stora stolthet får stå kvar till nyår i alla fall...
 
Tänkte sätta ihop ett collage och visa er lite av decembermånad i bilder. Kanske till helgen. Hoppas ni haft en fanstastisk jul och god fortsättning på er alla!  Kram Therese

1 kommentar:

  1. Så härligt att få komma bort och bara vara!Gott nytt år!! tessan

    SvaraRadera