fredag 7 december 2012

TRETTIOFYRA


 
Då var det fredag och en dag i min smak. En dag som jag sedan barnsben älskar. Växer aldrig ifrån känslan. Det där med att bli äldre har aldrig bekymrat mig. Har känt mig nöjd med varje år som gått och vart livet tagit mig. Vart jag befinner mig just idag.
 
Redan igår stod ett paket utanför dörren. Ett paket till mig… i förskott! Kunde faktiskt inte hålla mig till idag med att öppna det utan barnslig som jag är packade jag nyfiket upp det direkt. Åhhhh, snälla söta Annika gav mig ett par horn som jag siktat in mig på länge. Uppsatta klockan 23.30 igårkväll i köket ~ så fina!  
 
Imorse uppvaktades jag med presenter från maken och gossarna tillsammans med en stooor bukett blommor (som till och med minstingen var grymt imponerad av). Att höra ljudet från tassande fötter i trappan (som för övrigt inte tillåter någon att smyga med sitt knarrande), gossarna viskandes och sen stämningsfull sång med tända ljus. Japp, jag älskar det!

1 kommentar: