tisdag 5 april 2011

Välkommen energi!


Influensan har lagt sig… Igår var första dagen då hela familjen stod på benen igen! Äntligen kan vi ta tag i allt runt omkring oss. Veckan som gått har känts som ett år (med viss överdrift!).

När jag vaknade imorse gjorde jag det jag brukar göra på morgonen, planerade min dag, frisk med mer energi än gårdagen. Trots en viss matthet i kroppen sitter jag nu här nöjd över att jag hunnit med precis alla saker som jag hade en förhoppning om. Dagen avslutades med att tapeten som legat och väntat på mig ett par dagar kom upp på väggen. Hade en tanke om att överraska maken när han kom hem… och det lyckades jag med! På drygt en timme var den uppe på väggen, tjoho vilken fart jag fick!
Resultatet blev jättebra och nu är det bara några småsaker som ska kompletteras i vår walk-in-closet innan den är helt färdig - vit matta som ska täcka stora delar av golvet, lampa, spegel (letar fortfarande på olika auktioner) och lite fler vita galgar. Så här har ni en förhandstitt på hur det ser ut nu, med tapet...

Bilderna blev tyvärr lite dåliga i upplösningen, detta då det började skymma ute och blixten inte riktigt ville som jag... Ursäkta för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar