torsdag 26 maj 2011

Bild på mig...!


Fick ett mms av maken... (hann faktiskt ringa honom innan mms:et kom fram - måste vara tankeöverföring!) -Nyfiken, eller hur? svarade han.
Jag fattade ingenting förrän han berättade att det låg ett magasin utanför oss idag tillsammans med en JÄTTEFIN blomma (från Inger på Peab - tack snälla!). När vi lagt på luren tittade jag på bilden han skickat... Fint, tänkte jag...detta innan jag såg att jag klädde framsidan på hela magasinet! GULP!!!

Skyndade mig såklart hem då jag var suuuuupernyfiken! Rolig läsning och väldigt kul att få vara med... Självklart känner man sig lite stolt! Var bara tvungen att fotografera och visa en sen bild så här denna torsdagskväll. Ska se om jag kan få med hela artiklen på bloggen.

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar