tisdag 23 augusti 2011

Var tar dagarna vägen?


Dagarna bara sveper förbi just nu... ärligt talat så hinner jag inte riktigt med!
Jag hinner inte heller få ihop det jag vill på mina inlägg och kameran har vilat ett par dagar.

Jag har bara fotograferat pojkarna som varit nöjda och glada över att få börja på dagis... Inskolningen är i full gång och det tar kraft av både mamma, G och H (som varit ledig hela sommaren). Förstår inte varför jag blir trött? Kan man kanske vara lite spänd över hur det ska gå? Har det kanske varit lite fler saker att strukturera mot hur det brukar vara? Har jag många saker jag vill hinna med när det gäller killarna, mig själv och hemmet innan allt börjar på allvar efter ledigheten? Mindre tid att hinna fixa käk, bada och aktiviteter såsom simskola m.m.? Sen har jag även haft lite jobb att ta tag i när gossarna sover (vilket inte var med i min plan från början). Maken har varit bortrest med jobb samtidigt så det har varit lite mer att ta tag i och planera... Men det gör jag mer än gärna! Vi har det superkul på inskolningen och G älskar det, även H tycker det är så skönt att vara på plats igen. Det handlar nog mer om att man ibland måste få tillåta sig själv att bli lite trött?
I alla fall idag!

Nu ska det fixas hemlagad pizza och sen bär det av på föräldramöte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar