måndag 31 oktober 2011

Vilken helg!!!

Som jag skrev igår har det fixats här hemma hela helgen...
Jag misstänker att maken tyckte det var skönt att åka till jobb imorse?!? :-)

Vi har båda legat i och rensat en massa!
En del åkte till tippen och det befintliga
blev lite mer organiserat.

Vi är nog lite för det där med att få rensa.
I alla fall jag... Men jag vet att maken
även känner en viss ro och tillfredsställelse
av dessa saker (och då är det inte bara för att hans
älskling mår bra av det, utan för egen del).
Vi är ett bra team!

Måndag och en ny vecka att se fram emot...
Fylld med överraskningar!

©
Skålen köpte jag på Zebra i fredags, föll för den mjuka färgen!
På tal om i fredags så måste jag säga tack till Anna och Sofie
för en supertrevlig kväll med goda drinkar!
Sååååå roligt!

©


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar