torsdag 13 oktober 2011

Vill ha!

I min inspirationsmapp ligger denna bild.
En av Ikeas oktobernyheter som jag gärna vill ha!

Med tanke på att vår svarta laminofåtölj blivit omplacerad
från ett av sovrummen ut i vardagsrummet (där den och jag trivs!) 
så kan jag erkänna att utrymme för fler fåtöljer inomhus
kan bli svårt att hitta.

Utomhus, kanske?
Är det läge för det?
Med tanke på att hösten brukar resultera i att
man förbereder för att utemöblerna ska vinterförvaras
kanske det inte är läge att placera en rottingstol på altanen?!
Med tanke på vårt minimala förråd som redan ska husera
olivträd i större storlekar så finns där inte plats (så länge!).
Men jag vill ju...

Hoppas ni får en riktigt mysig höstdag - vilket väder morgonen bjuder på!

©

Bilder från IKEA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar