måndag 2 januari 2012

Julgransplundring och moodboards!

Nu är jag på väg att avnjuta min första lediga dag 2012. 
Detta ska göras med frukost på stan tillsammans med mina älsklingar. En lugn kväll gav mycket inspiration årets första dag. Jag surfade runt på nätet för att samla lite bilder till mina olika moodboards (tack Jannice för att du introducerat detta fantastiska verktyg!) till våren. Nu sätter planeringarna igång på allvar och vi har mycket att längta efter.
Visar bilder från vår julgranplundring förra veckan. Blott 1 ½ år gammal rörde han inte en julgranskula eller gren på granen, han gjorde precis som storebror alltid gjort; blåste på de små dunbollarna så fjädrarna rörde sig. Ännu bättre när han fick hjälpa till att lägga dom i sin låda - blåste lite extra då! Glaskulorna var inte lika intressanta, dom packade jag själv ner i lådan där de ska förvaras till nästa jul som ska spenderas i det nya huset med plats för en stooor gran ;-).
Trevlig måndag på er kära läsare!
©

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar