fredag 6 juli 2012

Har ni upptäckt denna fina butik?

 Det har kommit hem lite saker från fina butiken, en absolut favorit, Tofsar och ting.
Här erbjuds en fin blandning av inredning såsom
marockanska skålar, brickbord, läckra mobilväskor och annat.
En butik jag varmt kan rekommendera - kika in här.

Jag hade kunnat klicka hem hur mycket som helst.
Sååå mycket fint och jag kan villigt erkänna att en del av det redan
finns hemma hos oss.
Ska fotografera lite i helgen och visa.
Vackra, vackra saker!

Bilden visar en skål just härifrån vilken vi gav till bästa J och M som bjöd på grillat,
mumsiga tillbehör, gott vin och sommardrinkar (M gör dom bästa!) en ljummen kväll som igår.
Inte att förglömma rabarberpajen med marängtäcke och hemmagjord vaniljsås.

Trötta familjen steg upp ur sängen idag, sista arbetsdagen.
En är på väg på cykelutflykt, en till slottet, en till hamnen
och en till en trygg liten plats som heter dagis.

Ikväll ska ledigheten firas!

2 kommentarer:

  1. Jag har varit inne på Tofsar och Ting ett par gånger men jag har för mig att jag läste att man inte kunde köpa deras keramikprodukter om man inte kunde hämta det i butiken. Men du fick det hemskickat alltså? Kram

    SvaraRadera
  2. Dom skickar absolut hem! Så in och beställ något fint... ;) Ha en härlig lördagskväll! Kram T

    SvaraRadera