söndag 1 juli 2012

Varberg!

Helgen har spenderats i fina Varberg!

Vi har haft en lugn och skön minisemester och nu sitter vi och njuter av söndagskvällen. Jag och min saknade make som fick stora kramar när han kom hem efter en golfweekend med vännerna.

Jag och gossarna passade på att följa med mina föräldrar till vackra Varberg och fick njuta av campinglivet. Vi har haft det sååå bra! Tur med vädret som till och med bjöd på solsken.
Stranden nedanför, fötter i vattnet, glass, grillat, restaurangbesök, fika, sena kvällar utomhus... Underbart!

En son som ville stå ute i vattnet lääänge, titta på vågorna och ville egentligen gärna doppa sig. Dock fanns det en mamma och mormor som tyckte det var en aningens för kallt.

Snart blir det inspirationsbilder på bloggen igen då tapeterna som beställdes i veckan redan har kommit. Ska hämtas imorgon på Colorama - mitt andra hem i dagsläget. :-) Förhoppningsvis ska de även sättas på plats i ett av rummen på kvällen? Det är mitt mål!

Trevlig kväll!
Kram T





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar