fredag 16 november 2012

ATT HA EXTRA ENERGI

Som jag har berättat tidigare har naturmaterial blivit en grej för mig att införskaffa just nu. Jag plockar in grenar (träd enligt min make!) och kottar. Jag bygger, spikar och knyter ihop den ena och det andra. Kreativiteten och energin har flödat. Gäller att passa på när det är på topp! ;)
 
Igår när vi hade vår lilla träff på Butik Linnea pratade jag och ett härligt gäng tjejer (you know who you are!) om att  inspirera i sin inredning och sitt skapande. Visst är det underbart när man kan dela med sig och förmedla glädjen i att skapa saker själv, förändra i befintligt eller komplettera med små detaljer som gör en gigantisk skillnad. Låter säkert lite flummigt, men ni förstår nog vad jag menar?!
Ha en fortsatt härlig dag! Kram Therese 

1 kommentar:

  1. Ja, här är en till som pyntar med diverse naturmaterial. Med kottar. Från Frankrike dessutom som jag bloggade om för ett tag sen. haha :-)

    SvaraRadera