torsdag 29 mars 2012

Att ha ett skåp mitt i köket...

 

Godkväll kära läsare! Var bara tvungen att visa hur det ser ut i vårt kök för tillfället (har nästan vant mig). Ett skåp hämtades förra veckan på auktionen och förvaras mitt i köket. Finns ingen annanstans att ställa det innan det ska flyttas vidare med lastbil till stora huset i helgen. Tittar på det varje dag för att komma fram till vilken färg det ska målas?

Lite andra bilder på vårt flyttkaos dagarna innan... Dock tror jag att vi klarat oss från den där kaosartade flytten som det lätt kan bli. Jag trodde det skulle se värre ut och framförallt kännas sådär. Men vi har verkligen försökt ha ett organiserat kaos för pojkarnas del. Vill inte att de ska störas för mycket av att hela vårt bohag ligger i lådor. Dom tycker nog mest det är lattjo! G halvhänger i soffan tittandes på bolibompa. Lite (?) kartonger står bakom lite möbler här och var. Badkaret bakom matsalsstolarna ska flyttas i helgen.
Först nästa helg, till påsk, går det stora flyttlasset (alla möbler!). Det är DÅ första natten ska spenderas där...

Ha en bra kväll! Ni kan kanske gissa var vi ska hålla hus? Här ska målas lister, slipas golv, fixas lite tak... ja, vi får se hur långt vi hinner. 
©

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar