måndag 12 mars 2012

Ljuvlig måndag med designklassiker!

Det var ett sant nöje att fixa och dona mellan rummen på fina designhotellet idag (kommer länka er vidare när uppdraget är slutfört!). Rum stylades och även ett par konferensrum piffades och däremellan sprang vi i den vårsköna luften. Jag utan jacka, hur varm som helst... Inte bara av ångan som var på topp utan mest av den sköna vårsolen!

Nu sitter jag här och kan villigt erkänna är jag helt utmattad.
Styrelsemöte ikväll som ska godkänna mitt verk...

Nu ska jag poppa poppisar och krypa ner i soffan till maken.
Nu är det endast datorn som ska fortsätta jobba, detta med backup på alla mina bilder och texter.

Godkväll och tack för denna fantastiskt roliga och givande dag!

 
©


©

Bilder på Hans Wegners Wishbone Chair från Stardust.com samt den ursköna Bruno Mathssons Eva fåtölj som även denna finns på hotellet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar