söndag 4 mars 2012

Uppe med tuppen!


Uppe med tuppen idag då det finns en hel del saker på agendan. Sitter i och för sig med en latte i ena handen och en inredninstidning framför mig när 1 ½ åringen sjunger Popular och dansar runt. Denna låt "is still going strong" i detta hus tillsammans med nya Amazing och Sean Banan. 

Inredningstidningarna sorteras på inspiration men snart ska vi sortera, slänga och packa bilen full för att köra en runda till tippen, därefter auktion, färdigställande av lite moodboards till huset (delar med mig snart!). Även inredningssaker till hotellprojektet ska inhandlas. 

Ha en strålande söndag vänner! Min har börjat precis sådär lagom effektivt som man kan önska och ovan delar jag med mig av ytterligare en vårbild från i fredags!

Kram och hej!

©


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar