torsdag 24 maj 2012

Ett kvällsinlägg om allt och ingenting…

                   
Har inte blivit några inlägg under dagen idag, mina ögon har inte återhämtat sig efter vad de utsatts för de sista dagarna. En märklig variant av inflammation, irritation eller allergi. Who knows?

Jag vet bara att det gör förbaskat ont och imorse kunde jag inte ens öppna de små rackarna. Tur att jag och pojkarna hade en övernattningskväll hos finaste ma och pa. N var iväg i Göteborg och vi lite sällskapssjuka, i behov av att bli bortskämda och en önskan om att få bada i deras stooora badkar (inte jag då, utan busarna!). Så där stannade vi!
Detaljbilder från en plåtning i en fantastisk (ett vanligt förkommande ord här på bloggen!) våning nere vid vattnet. Målade trägolv, naturfärgade möbler och detaljer som passade in så perfekt. Sparsmakat och läckert!

Nu står mer redigering på agendan, trots trötta, röda, glasögonklädda ögon. Ser ut som en läskig orm - ja, glasögonorm!

Mysig kväll på er alla! Imorgon visar jag fler bilder från den fina våningen...

Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar