torsdag 10 maj 2012

Jag har sagt det förr...


 ...och jag säger det igen - Vilket jobb jag har!

Även denna vecka har jag fotograferat så många vackra och förtjusande hem!
Jag har blivit inspirerad och imponerad. Detta av allt från strålande trädgårdar, utemiljöer formade in i minsta detalj, inredningar som passar husets karaktär och stil. Men framförallt personerna som bor där och förmedlar sin energi genom allt de har åstadkommit i sina hem.

Visar sneakpeaks från två hus och vill ni se fler kan ni gå in på Magnussons blogg.

Hoppas ni har en härlig dag alla fina som tittar in här!

©




4 kommentarer:

  1. Hoppsan några ord försvan, försöker igen.

    Åhh, blir så inspirerad när jag kikar in hos dig! Varför har vi inte sådär fina hus till salu i Västerås... Jag får kämpa som en liten iller för att tona ned furu, terracottaklinkers, ljusgröna kök och landstings inspirerade badrum... Men jag klagar inte, jag rår mig själv, pengarna trillar in och jag älskar det!

    Kram till dig!
    Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att älska det man gör är huvudsaken, tycker jag! Allt blir så mycket lättare då! :-) Dock finns det gånger då utgångsläget är lite bättre än andra. Gånger då man samlar energi, kunskap och inspiriation. Detta har man igen när det kommer saker som kräver lite extra entusiasm och erfarenhet som jag misstänker att både du och jag ligger inne på. ;-) Du lyckas verkligen jättebra med dina bilder, med andra ord är du fenomenal på det du gör.

      Kram och trevlig kväll!

      Radera
  2. Ååh vad bra det känns och det gjorde det redan när du var här:-) Längtar så till i morgon när vi får se alla bilder. Jag håller alla tummar jag har och det är ju typ två stycken!

    Kan jag redan nu låna de två bilderna som finns och hänvisa till dig och 2gm?

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna,
      Så kul att höra!!! Självklart får du redan använda bilderna. Förstår även att du är nyfiken på resultatet... :-) Saken är ju att jag hade det bästa utgångsläget! ;-)

      Ha en skön kväll! Kanske ett glas skumpa till? :-)

      Kram
      Therese

      Radera