fredag 25 maj 2012

Egentid på morgonen...

Hade man så här mycket tid på morgonen innan man fick barn? :-)

Jag tycker i och för sig att mornarna är relativt lugna med barnen också, men ibland kör det absolut ihop sig. Dock fick jag bekräftat idag att det där med egentid på morgonen är ju lugna gatan. I alla fall när man är van vid annat!

N fortfarande i Göteborg, barnen följde med farmor och farfar till Västersjön igårkväll och kvar var jag. Så denna morgonen har gått ut på en liten sovmorgon, lååång dusch, en kopp kaffe och jag hann till och med att måla naglarna (hoppsan!) och nu på väg till jobb i lugn takt. Härligt! Saknar dock mina killar makalöst mycket. Som tur är blir ordningen återställd ikväll... Det ser jag fram emot!

Bild från den vackra våningen som kommer ut på Magnussons hemsida i eftermiddag.

Ha en skön fredag vänner!
Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar