tisdag 19 juni 2012

Att förbereda sig

Jag måste se till att hålla mig lite uppdaterad!
Det är dags att kika runt (med andra ögon!) på vad det är ni kan tänkas vilja se i en inredningstidning. Vad vill ni läsa och villken typ av bilder tilltalar.
Det är ju stor skillnad på just det och vad jag pysslar med för Magnussons.
Jag har lite uppdrag framför mig som ska fotas, inte precis idag men som håller på att planeras in i kalendern och jag har ju en grej för att vara just förberedd.

Dessa två tidningar köptes för ett tag sedan men jag har inte hunnit bläddra i dom.
Tanken är att hinna det idag. En helkväll hos föräldrarna tillsammans med pojkarna ska nog kunna bjuda på en stund i soffan, läslampan på och lite godsaker på bordet. Brukar bli så när jag blir bortskämd av finaste ma och pa. Ingen tapetsering, ingen målning.
Lite redigering först (den korta arbetsveckan måste tas igen) och sen kanske...
Hoppas ni har en härlig tisdagskväll framför er! Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar