torsdag 14 juni 2012

Min kväll igår...

...bestod som ni förstår av tapetsering!
Jag har satt upp tapeten som H själv valde i en av kollektionerna.
Mönsterpass och allt, men det gick bra.
Ville så gärna få det gjort då han längtat.

Tapeten, som ni hittar här, består av baksidan på vinylskivor.
Allt som har med musik att göra älskar båda killarna.

H la sig i vår säng (vilket han aldrig brukar göra då han äääälskar sin egen,
men just igår var det lite spännande!), så kunde jag härja fritt i hans rum.
Med tanke på att slagborren körde igång för att fästa en hylla
klockan 23.00 så var det nog bra... ;-)
Tur vi har två killar som sover tungt!!!

Full action, både med och utan tapet över huvudet.
Som sagt, det där med mönsterpass kräver tålamod...
Som tur var hade jag en extra dos av det igår och det händer ju inte så ofta.

Lite mer än halvvägs.


En bild innan vi monterade ner sakerna,  
jag startade upp och sen ÄNTLIGEN färdigtapetserad efter tio.

Fler bilder kommer under dagen, hann knäppa av några under morgonen i dagsljus.
Fort gick det då man trots allt har lite andra bestyr just innan jobb.

Ha en fin dag!
Kram T


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar