torsdag 7 juni 2012

Jag säger godnatt!

Olikt mig sitter jag i nästan totalmörker och redigerar bilder (sneakpeak ovan) och saknar maken. Han kommer hem snart. Brukar alltid tända upp överallt när jag är själv, vill ha total kontroll. Men idag njuter jag av tystnaden, mörkret och att jag snart ska bädda ner mig.

Hämtade H hos fina grannarna från "förr", ja... sen två månader tilllbaka!?! Han hade haft en toppen eftermiddag tillsammans med N och A. Spontant är det det bästa! 
Blir så förundrad över våra gossar som överraskar oss varje dag. Det slog mig när jag nattade ikväll, lite senare än vanligt då båda totalt charmade bort tid och rum. Jag kom på mig själv hur de överraskar oss med spontana uttryck, kunskap och galenskaper. Envishet, funderingar och lyckorus. Allt blandat på en och samma gång. Ibland hänger man inte riktigt med. Men en sak är säker, det är inte alltid så enkelt att vara mamma men kärleken är den största man kan känna!
God natt på er fina läsare, vi hörs mer imorgon!

2 kommentarer:

  1. Hej! Sååå fina lampor!!! Vet du möjligtvis var de är köpta?
    Kram Annette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej du! Jag har faktiskt ingen aning, men visst är de underbart fina. Jag misstänker att de är original som renoverats, men är inte säker. Kram kram

      Radera