söndag 3 juni 2012

Redigerar badrumsbilder...

Imorgon kan jag nog presentera lite före och efterbilder från vårt badrum. När jag sitter och tittar genom dom kan jag inte rikgtigt  förstår vilken skillnad det är från förut. Vi hade trots allt funderingar på att behålla det som det var, några år i alla fall. Men idag är jag sååå glad över att vi renoverade det direkt. Det är trots allt ett viktigt rum att ha trivsamt och snyggt. Det viktigaste enligt mig. Vi använder det dagligen (såklart!), flera gånger om dagen. Killarna badar alltid efter dagis och skolan. Vi duschar 1-2 gånger per dag. Sen har vi ju även tvättavdelningen i detta rum. Vi är i alla fall väldigt nöjda över resultatet och även med hantverkarna som gjorde det - Skånska Bad.

Japp, ni ska snart få se hur det ser ut! Nu ska det lagas födelsedagsmiddag till fina maken... Kram t

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar