lördag 9 juni 2012

Två karmstolar från förra lördagen


Auktion klockan 10.00.
La bud på ett par karmstolar klockan 10.30.
Pappa hjälpte mig packa in  dom i bilen klockan 11.00.
Hem och luncha med mina killar.
Bakade jordgubbstårtor och förberedde inför G´s kalas.
Klädde om sitsarna klockan 14.00.
Gästerna anlände klockan 15.00.
Bordet var då dukat med en karmstol på varje gavel.

Det var förra lördagen det...
Denna lördag ska bli mindre intensiv.
Jag ska bara komma fram till om stolarna ska målas svarta eller behålla sin vita färg?!

Vad tycker ni?


Så här såg de ut med originaltyget.


5 kommentarer:

  1. Vita!
    Kram Anna A

    SvaraRadera
  2. Superfina! Absolut vita :) Kram

    SvaraRadera
  3. Kluven....kanske att svart kan bryta av på ett snyggt sätt då resten av stolarna är vita och mycket runt om. Jag ska nog vara jobbig nu och säga svarta :-) men det funkar givetvis med vitt!! Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Jag får nog också säga svarta, så att det bryter mot de andra. Men vita är också fint. Nu blev det lätt va?? :)
    Kram kram

    SvaraRadera