onsdag 27 juni 2012

Att göra det bästa av situationen!

Ibland måste man bara försöka göra det bästa av situationen, se det positivt och försöka njuta.
Det är PRECIS vad jag gör just nu - klockan 21.30 på kvällsingen. Jag har hällt upp ett glas vin (ostbågarna syns inte i bild!), sitter på verandan och lyssnar på fåglarna under tiden som jag betalar räkningarna (det där lite tråkiga men nödvändiga, ni vet...)
Jag gör allt för att detta ska bli så mysigt och trevligt som möjligt!

Efter det ska jag svara på mail från er läsare, vilket är oerhört kul och en perfekt avslutning på tråkiga räkningar. En sak som förgyller!

En annan sak som ger mig gåshud är att jag 
fått en möjlighet att synas på ett väldigt attraktivt ställe.
Mer om det när det är klart!

Ha en fin kväll kära läsare!
Nu skuttade lite trevligt folk förbi här på gatan.
Kram kram och godnatt!

4 kommentarer:

  1. Åååh, tänk vilken lyx att få sitta på en veranda och betala sina räkningar;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kom hit nästa månadsskifte. Jag bjuder på vin (och ostbågar!)! ;-)

      Radera
  2. Jag också? Tänk så kul att betala räkningarna med kul sällskap. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är hjärtligt välkommen!!! :-) Tänk så trevligt vi kan ha... Kram Kram

      Radera