fredag 19 oktober 2012

FLER BILDER FRÅN HD - KÖK

Fler bilder som HD tog när dom var här som inte fanns med i reportaget. :)
Från köket som ni ser. All inredning har jag målat vit då den var ljusgul när vi flyttade in.
Inredningen var bara några år gammal och vi gillade stommen.

Köksön är köpt på Ikea och har målats vit.
Har alltid velat ha en köksö, för avlastning och servering.
Älskar den! 
 
Varmt välkommen säger jag till alla nya läsare som tittat in idag.
Toppenroligt och jag hoppas ni stannar kvar och låter er inspireras av mitt
fotograferande, inredande och en smula familjeliv.
 
Fin fredagskväll på er alla!
 
 
Bilder Sonny Thoresen
 

4 kommentarer:

  1. Super fint =) Älskar att ni målade teglet svart... absolut snyggast efter =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen en ren chansning. Trodde det skulle bli för "hårt" men passade istället in helheten som en "smäck". Provade först med ljusgrått, men det blev inte alls snyggt! Toppenkul att du gillar det! :)

      Radera
  2. Therese måste erkänna att vi inte kände igen dig på bilderna i HD :-)Jättefina och mysiga bilder. Kul att kunna följa dig här .Kram Ann-Christin o Roland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh, vad roligt att ni VILL följa mig här!!! Så kul att ni kommenterade och "gav er tillkänna". ;) Tusen tack för de fina orden och vad kul att ni gillar mina bilder. Min stora passion! Grattis till lilla barnbarnet som är på väg. Vilken lycka! Stor kram till er och hoppas ni kikar in igen. :)

      Radera