onsdag 31 oktober 2012

HÖSTLOV


Igår blev det inga inlägg då jag lovade mig själv (och min familj utan att dom egentligen vet om det!) att spendera hela dagen tillsammans utan att datorn plockades fram. Lite Instagram blev det, men det märks ju knappt när man ”trixar” med det. ;)
 
Jag har visat en del bilder på sovrummet sista tiden. Idag från morgonens bäddning. Funderar mycket på hur jag ska lösa det för att få till den där sista finishen. Ett antikt skåp, en byrå, svart eller vit. Vet inte riktigt. Vi får se...
 
Här fortsätter höstlovet med en "to do list" som bockas av. Maken borrar på ovanvåningen och monterar upp en dörr i största gossens rum. Den är jättefin i original från när huset byggdes. Fix och trix, med andra ord. 
 
Hoppas ni får en fin onsdag!
 
Kram Therese

3 kommentarer:

  1. Attans vad snyggt!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt. Såg det först på instagram och är glad att jag på detta sättet hittade din blogg.

    //Vuxenmamman

    SvaraRadera
  3. Så himla fint! Funderar på att måla sovrumsgolvet vitt i helgen, hmmmm! Kram

    SvaraRadera