fredag 19 oktober 2012

MIN MORGON


Inget inlägg igår. Detta då jag var en aningens dåsig efter operationen. Den gick jättebra och jag hade nog de bästa inom operationspersonal (tack till ortopedmottagningen i Helsingborg) men dygnet efter var ett rent helvete (om man får skriva så?). Smärtstillande är inte min grej, låg pall i över ett dygn.
 
Idag har jag till min stora glädje kunnat njuta av morgonen med frukost och MORGONTIDNING!!! Vilket reportage och vilken ära att få synas på båda förstasidorna. Bästa trösten (förutom min fantastiska familj) med en ond fot.
 
Det är galet kul och jag blir oerhört rörd över alla kommentarer på Instagram (@fotografthereseromell), facebook, sms och mail! Gillar er skarpt allihop.
Utan er hade det inte blivit av.
 
Kram på er alla!
 
Bild Sonny Thoresen


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar