tisdag 16 oktober 2012

VILKEN RESPONS!

Igår kände jag mig trött, uttorkad och sliten! :)
Men härligast av allt - it´s sooo worth it!
Såg nästan ut som bambun ovan, lite hängig fast ändå levande.
Gillar när bambun kryllar ihop sina blad totalt och blir lite grågrön i färgen. Snyggt och annorlunda!

Jag måste tacka för all fantastisk respons jag fått från er alla på bilderna som satts över hela stan, på Umami´s (tidningen där vårt reportage kommer visas) förstasida och hela deras marknadsföring denna vecka.
Bilden på mig finns ÖVERALLT och det känns helt overkligt!
 
Nu iväg till jobb, sista dagen på några veckor.
Imorgon väntas operation av ena tassen.
Mindre kul men jag har klagar inte (lär jag kanske göra i efterhand!;)),
har ju fått en perfekt uppladdning och energipåfyllning i London.

Ha en fin tisdag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar