onsdag 3 oktober 2012

LIVINGROOM

Jag passar på att njuta av hösten. Varje kväll tänds kakelugnen.
Inte för att det är speciellt kallt, än. Mest för att det är så förbaskat mysigt och känslan av att hålla sig inomhus blir liksom mer självklar! Sen har vi det där med ljus, både vanliga i vackra lyktor och doftljus. Dessa hinner nästan inte slockna förrän de tänds igen.

Bilden visar lilla läshörnan i vardagsrummet som är en klar favorit och det kommer nog bli där jag hänger mest när jag ska vara "ledig" ett tag framöver då en liten tass ska opereras.
Men det får dock vänta två veckor till... En hel del jobb och London (såklart!) först!

Avslutningsvis i detta inlägg vill jag passa på att skicka stora grattiskramar till min fina, fina pappa.
Du är bäst!

Ha en fin dag kära läsare!
Jobb väntar...

2 kommentarer:

  1. Hej Therese! Älskar ert hus och stil men gillar inte alls Instagramstuket på bilderna...jag skulle mycket hellre se fina, rena bilder som visar hur det ser ut "på riktigt".../ Josefina :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Josefina! Tack snälla för din kommentar. Förstår vad du menar med Instagramstuk på bilderna. ;) Blir lätt så när man är helt hooked på denna lilla app. Men dock är många av bilderna bara tagna med Instagram, utan något filter (gäller inte denna dock) så jag hoppas att dessa känns ok? :) Jag har inte heller släppt systemkameran utan fotar mycket med den också. Många svartvita bilder. Här på bloggen blir det en blandning av både och, då jag gillar båda sätten lika mycket. Hoppas du fortsätter följa mig trots detta! Tar tacksamt emot vad ni tycker och tänker, det ger mig feedback på det jag gör (både negativt och positivt). Gillar det! Ha en fin dag! Kram Therese

      Radera