måndag 15 oktober 2012

THERESE ROMELL TAR MED DIG HEM

I London kom beskedet att jag kommer synas både på och i livstilsmagasinet Umami som Helsingborgs Dagblad presenterar på fredag. I nya numret kommer ni kunna läsa reportaget
 ”Therese Romell tar med dig hem: Bloggare med känsla för stil”
som jag pratat om tidigare. Jag är så otroligt spänd på resultatet då jag inte själv sett bilderna. Lät fotografen härja fritt här hemma. Så samtidigt som alla andra skåningar öppnar sin dagstidning på fredagsmorgon kommer jag sitta förväntansfull för att se hur det kommer se ut.
 
Nu iväg till jobb efter två timmars sömn. Hemma igen hos min fina och saknade familj som jag egentligen vill stanna hemma tillsammans med hela dagen och bara njuta av deras sällskap. Men det får bli ikväll, då ska den ouppackade väskan som lämnades i hallen inatt packas upp med presenter till alla pojkarna. Nu är det nya tag som gäller och hopp iväg efter en lååång dusch (för att överhuvudtaget vakna). Tre fotograferingar att ta tag i denna måndag, kul kul.
 
Härlig vecka på er vänner!

2 kommentarer: